Ruilen & Retour

Ruilen en retour

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij een van de shops van Duijvelaar E-Commerce. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u het ruilen? Geen probleem! U kunt het product in orginele staat binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Heeft u het product al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.


Wat kost ruilen en retourneren?

Ruilen:
U betaalt zelf de retourkosten. Het pakket kunt u brengen naar het postkantoor. Mochten wij onverhoopt een afwijkend product hebben verstuurd neem dan contact met ons op zodat wij u een retourlabel kunnen sturen. Deze retourkosten zullen wij vergoeden.

Retourneren:
U betaalt zelf de retourkosten. Het pakket kunt u brengen naar het postkantoor. Mochten wij onverhoopt een afwijkend product hebben verstuurd neem dan contact met ons op zodat wij u een retourlabel kunnen sturen. Deze retourkosten zullen wij vergoeden.


Wat ruilen en retourneren we niet?

  • producten die niet meer in originele staat zijn
  • producten die u langer dan 14 dagen in huis heeft
  • producten zonder de verpakking

Hoe werkt ruilen en retourneren?

Download hier ons ruil- en retourformulier. Nadat u deze heeft ingevuld en bijgesloten kunt u het product retourneren via Postnl. Heeft u hier vragen over? neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@duijvelaarecommerce.nl
Wij kijken voor u of het gewenste product nog op voorraad is en reserveren het alvast voor u.
Zorg dat het product en de factuur goed verpakt zijn en dat ons adres goed leesbaar is.

Duijvelaar E-Commerce
Gnephoek 18
2401 LP Alphen aan den Rijn
Nederland